Senin, 17 Juni 2013

Dr. Stanislaus Bondan Widjajanto

Dr. Bondan adalah seorang dokter umum dengan gelar master di bidang Kesehatan Reproduksi. Beliau berpengalaman lebih dari 10 tahun dalam menangani kasus klinis seputar kesehatan pria khususnya keahlian dalam dalam menangani program dan isu klinis yang terkait dengan kesehatan lelaki yang suka berhubungan seks dengan lelaki (LSL). Beliau juga memiliki pengalaman sebagai manajer program untuk penanganan bencana dan kesehatan jiwa.

Melengkapi keahliannya yang lain, Dr. Bondan memilki kemampuan khusus dalam mengajar khususnya dengan materi terkait di bidang Kesehatan Seksual termasuk di dalamnya Kesehatan Reproduksi, HIV, dan infeksi menular seksual lainnya. Gabungan dari pengalamannya di klinis dan kemampuan mengajar menjadikan beliau sebagai narasumber ahli untuk kegiatan pengayaan ilmu baik yang diselenggarakan oleh Angsamerah Institution, lembaga swadaya masyarakat daerah, dan juga . konsultan untuk institusi dan donor internasional.

Info lanjut tentang pengalaman kerja Dr. Bondan Klik disini

Click here for more info about the Angsamerah Team/Experts

Call us at +62 21 391 51 89

Angsamerah Clinic
Graha Media Building Lt.2
Jl. Blora 8-10, Menteng, Jakarta Pusat 10310
+6221-3915189
www.angsamerah.com


English Version

Dr. Bondan is a certified and experienced General Practitioner with master degree in Reproductive Health. Adding to his role as a general practitioner with years of intensive clinical experiences in mean’s health Dr. Bondan has successful expanding his knowledge and skill in managing the program and clinical issue that is related to men have sex with men. Add to that he has skill as program manager in managing disaster management and mental health.

Dr. Bondan also has additional specialty skill in teaching with primary areas in sexual including reproductive health, HIV and other sexually transmitted infections. A combination of his clinical experiences and teaching ability has led him as valuable resource person in Indonesia for any capacity building activities in Angsamerah Institution, local NGOs as well working as consultant for other International institutions and donors.


More info about his working experiences click here

Click here for more info about the Angsamerah Team/Experts

Call us at +62 21 391 51 89

Angsamerah Clinic
Graha Media Building Lt.2
Jl. Blora 8-10, Menteng, Jakarta Pusat 10310
+6221-3915189




Tidak ada komentar:

Posting Komentar